אימון אישי בדרך להצלחה

מהי הצלחה היא אולי אחת השאלות המורכבות והנפוצות שאנשים שואלים את עצמם. בעוד יש אנשים שרואים הצלחה כהגשמה אישית בתחום הקריירה המלווה בתחושת סיפוק, אחרים יגדירו אותה על פי הכסף שהם מרוויחים. אחרים בכלל רואים הצלחה כתחושת אושר אישית, תחושה שיש לנו כל מה שהיינו רוצים בחיים, סוג של שלמות.

יש כאלה שמגדירים הצלחה כאשר הם מגשימים את הייעוד שלהם, בכל מקרה הצלחה היא משהו מאוד אינדיוידואלי וכל אחד מתייחס אליה בצורה שונה. אחד התהליכים שעוד ועוד אנשים בוחרים לעבור הוא אימון אישי בדרך להצלחה. אימון זה לרוב מתבצע בשיטת טיפול ייחודית של אחד על אחד כאשר המטופל יושב מול מאמן או קואצ‘ר ולפעמים גם מול פסיכולוג.

בתחילת הטיפול חשוב להגדיר את המטרות שלו, כאשר רוב האנשים שמגיעים לאימון מהסוג הזה, נמצאים במאין הרגשה שהם תקועים או לא מתקדמים למקומות שהיו רוצים להתקדם בין אם זה בפן הזוגי, כלומר הם חווים סוג של כישלון בתחום הזוגי ולא מצליחים למצוא את בן או בת הזוג שהיו רוצים או מאחלים לעצמם ובין אם בפן הקרייריסיטי כלומר או שהם לא יודעים לאיזה כיוון לפנות מבחינת הקריירה או שהם פשוט מרגישים שהם לא מצליחים לממש את עצמם עד הסוף בתפקיד או במשרה הנוכחית שלהם ורוצים לשנות כיוון.

אז איך זה מתבצע?

ובכן, בשלב הראשון כאמור מגדירים את מטרות האימון כלומר באיזה תחום רוצים להצליח או איפה מרגישים את התקיעות הזה. בשלב הבא מתחילים תהליך, כלומר סוג של אימון בו המאמן שואל את המתאמן שאלות ובמהלך האימון עליו לענות על השאלות הללו בצורה כנה. בנוסף, האימון משלב גם כל מיני סוגים של תרגילים עמוקים שעוזרים למתאמן להגיע למקום שהיה רוצה.

רץ ברשת:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים