אימון אישי בתחום העסקי

אם אתם בעלי עסק קטן, בינוני או גדול, עסק בתחילת דרכו או עסק שכבר מניב רווחים, עסק שרוצה לצמוח, להשתנות, לגדול ולהפיק את מלוא הפוטנציאל שלו, יכול להיות שאימון אישי בתחום העסקי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. האימון מתבצע על ידי מאמן/קואצ’ר מוסמך או פשוט על ידי אדם שצבר ניסיון ויכול להדריך אתכם בתהליך קדימה. אם למשל העסק שלכם הוא בתחום הנדל״ן, אתן יוכלים להתאמן או להתייעץ עם מתווך נדל״ן מצליח שעושה עבודת שיווק טובה ויודע לקדם ולדחוף את העסק שלו.

אימון אישי בתחום העסקי – איך זה עובד?

בפגישת ההיכרות ישאל אתכם המאמן שאלות חשובות כמו למשל מי קהל היעד של העסק, איפה אתם חושבים שהעסק צריך שיפור, איפה אתם רואים את העסק בעוד חמש או עשר שנים מהיום, מה אתם חושבים שכדאי לשמר ומה כדאי לשנות וכדומה. במידה והעסק מפסיק ולא מרוויח כבר תקופה, יסייע לכם המאמן להבין מדוע ואילו פעולות אתם יכולים לעשות כדי לשנות את כף המאזניים.

אימון עסקי – מדוע זה חשוב?

פעמים רבות יש לנו כל מיני מחסומים שיושבים בכלל ברובד האישי, כלומר באישיות שלנו…דברים מהעבר או מהילדות שלנו, חוויות שחווינו שבעצם מונעות מאיתנו לקדם את עצמנו ואת העסק שלנו. בנוסף, יכול להיות שתכונות מסוימות מעכבות אותנו ואם נצרף מישהו שבעצם משלים אותנו, זה בהחלט יכול לעזור.  על ידי מענה על שאלות ספציפיות שישאל אותנו המאמן, הוא בעצם ישקף לנו את כל אותם המחסומים במטרה לשחרר אותם. במהלך האימון המאמן אמור לספק לנו כל מיני סוגים של תרגילים בכדי לחזק נקודות חזקות ולשפר דברים בעצמנו וכך גם בעסק שלנו.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו