אימון אישי בתחום הקריירה

קריירה מוצלחת היא אולי אחד הדברים הכי חשובים לרבים מאיתנו, כאשר המטרה תהיה אשר תהיה, תמיד עומדת לנגד עינינו, גם כאשר אנו נמצאים בתחילת הדרך.

אם גם אתם רוצים לקדם את עצמכם מבחינת עבודה וקריירה, יכול להיות שאימון אישי בנושא יכול מאוד לעזור לכם. זה ממש לא משנה איפה אתם רואים את עצמכם: מנהלים בתחום מסוים, מנכ״לים, חולמים להגשים יעד בחו״ל  או אולי אפילו לא ממש יודעים מה הכיוון שלכם… אימון אישי וממוקד בנושא, יכול בהחלט לקדם אתכם בסולם הקריירה שלב אחרי שלב.

אימון אישי בתחום הקריירה – איך זה עובד?

בהתחלה, לאחר שתמצאו את המאמן המתאים, אולי מישהו שמאוד מנוסה ומקצועי בתחום שבו אתם שואפים להצליח תעברו שיחת היכרות קצרה, בה יוכל המאמן להבין מי אתם, להבין מהן החוזקות שלכם, באילו מקומות אתם חשים חלשים וכמובן איפה אתם רואים את עצמכם תוך x זמן מהיום.

תוך כדי האימונים, תעברו סדרה של תרגילים שתעזור לכם לבנות את עצמכם, לשפר את הבטחון והדימוי העצמי בתחומים מסוימים או במקומות שמונעים מכם לקדם את עצמכם.

אימון אישי בתחום הקריירה יכול למעשה להתבצע בכל תחום: נדל״ן, היי טק, אופנה, הנדסה, קניינות, מסעדנות וכדומה… הרעיון הוא למקד אתכם, לשפר אתכם מבחינה אישית ומקצועית, להביא אתכם למקום שבו אתם חשים ביטחון ובעיקר סומכים על עצמכם לאורך כל התהליך.

 

רץ ברשת:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים