אימון אישי בתחום הרומנטיקה

מחפשים זוגיות ולא מוצאים? יוצאים לדייט אחרי דייט ועוד דייט אבל שום דבר לא זורם כמו שאתם רוצים? מרגישים דחויים ולא נאהבים? מתים למצוא את החצי השני שלכם ולהרגיש שזה פשוט זה? אולי כל מה שאתם צריכים הוא אימון אישי בתחום הרומנטיקה. כמעט כל אחד מאיתנו רוצה להרגיש נאהב, רוצה להרגיש שמחזרים אחריו, רוצה להרגיש שיש לו על מי לסמוך ולכן זוגיות טובה נחשבת לאחד הפרמטרים הכי חשובים לחיים מאושרים.

אימון אישי בתחום הזוגי – מה זה אומר?

במהלך האימון האישי, לאחר היכרות קצרה, ישאל אתכם המאמן שאלות אישיות במטרה להבין איפה בדיוק נמצאים החסמים שלכם שמונעים מכם למצוא את החצי השני שלכם.

מה יכול לגרום לזה?

  • זוגיות בעייתית שהייתם חשופה אליה בילדות שלכם
  • חוויות שחוויתם בעבר בקשרים זוגיים קודמים שהורידו לכם את הבטחון בדברים מסוימים
  • הדרך שבה אתם מדמיינים את החצי השני שלכם, לפעמים מקבעת את המחשבה ומונעת מכם להכיר את האדם שבאמת מתאים לכם
  • הדרך שבה אתם תופסים את עצמכם, לפעמים לא משתלבת בצורה אופטימלית עם האדם שאתם מדמיינים את החיים שלכם לידו….

תוך כדי האימון, המאמן ישקף לכם את כל אותם דברים בעצמכם שתוקעים אתכם, יסייע לכם לחזק את עצמכם, לשחרר כל מיני תהליכים ומשם, הדרך למציאת זוגיות תהיה הרבה יותר קלה וזורמת.

תוך כדי האימון, יתחילו לקרות לכם דברים, אתם תעברו סוג של שינוי מהותי באישיות שלכם וזה יקרין הכל החוצה מה שלמעשה אמור למגנט אליכם את אהבת חייכם. מדובר בתהליך לא פשוט, ארוך ומאתגר, אך אם אתם נכונים ומוכנים לעשות שינוי, מוכנים להביא את עצמכם למקום של מודעת והכרת האני העצמי שלכם, בהחלט יכול להיות שאתם בדרך הנכונה.