אימון אישי לשפר חיי זוגיות

אפשר לחלק את חיינו לכמה תחומים עיקריים: קריירה, זוגיות ומשפחה, תחביבים ופנאי, לימודים (תומכי קריירה או העשרה). מדריכים רבים, טיפים וסיפורים נכתבו במטרה להעניק לנו את המתכון המנצח לחיים מאושרים מה גם שבשנים האחרונות אלפי מחקרים נעשים בנושא הזה. יש שיטענו שגם אם אנו חשים סיפוק ושבעי רצון ואף מלאים בכל התחומים שיש בחיינו אך אין לנו חיי זוגיות או שחיי הזוגיות שלנו לא טובים, זה ישפיע על כל שאר הדברים בחיינו. אז אם אתם נמצאים בזוגיות אבל מה שהוא שם קרה בדרך, אולי שווה לכם לשמוע על אימון אישי לשיפור חיי הזוגיות.

אז זה מתבצע?

ובכן, האימון יכול להתבצע בשתי דרכים:

  1. מאמן מול הזוג
  2. מאמן מול כל אחד מבני הזוג בנפרד

התהליך כולל בתחילתו שיחה פתוחה באחת משתי הדרכים שהזוג והמאמן החליטו עליהן בה מדברים מה בדיוק מפריע לכל אחד ואחת מבני הזוג, איך זה בא לידי ביטוי בחיי היום יום שלהם ואיך ניתן לשפר ולשנות את הדברים הללו במטרה להשיג זוגיות טובה, בריאה ומאושרת. בשונה מגישות פסיכולוגיות בהן חופרים ומקלפים את שכבות העבר, כאן מדובר בשיטה המתמקדת יותר בהווה, במציאות שאנו חיים ופחות במה שבני הזוג חוו בבית בו הם גדלו, למרות שכן לפעמים חשוב להתעכב על זה קצת כי משם אפשר ללמוד לא מעט, אבל גם כאשר זה נעשה, מדובר במשהו עדין ולא יורדים לשורשים ממש.

הרעיון הוא דרך שאלות אותן המאמן שואל את בני הזוג ביחד או כל אחד בנפרד להבין איפה כל אחד מהם ”נופל“ ומה חסר כדי להפוך את הזוגיות לטובה יותר. במהלך האימון כל אחד מבני הזוג יקבל תרגילים הביתה ואת חלקם הם גם יצטרכו לעשות ביחד. מדובר בהליך בריא הכולל בין 8-12 מפגשים, תלוי כמובן בצורך של בני הזוג.