אימון יעיל לפתיחת עסק

פתיחת עסק עצמאי הוא חלום של הרבה אנשים אבל הוא טומן בחובו הרבה מאד עבודה ולקיחת סיכונים רבים, השילוב של השנים ביחד עם פחד מכישלון ולפעמים אפילו לחצים של אחרים משאיר אנשים רבים לחיות החלום הגדול מבלי שהם מגשימים אותו.
אימון יעיל לפתיחת עסק יסייע לאדם שעובר את האימון להבין את המכשולים, לעבור את המחסומים, לבצע תכנית עסקית מסודרת, לגייס כספים ולהוציא את החלום מהצל אל האור, אל עבר החלום להיות עצמאי ולהגשים את עצמך. בכתבה זו נביא בפניכם את השלבים לאימון יעיל לפתיחת עסק.
השלבים לאימון יעיל לפתיחת עסק
באימון שמטרתו היא פתיחת עסק עובר האדם בין שני מסלולים, האחד הוא מסלול אימון לנפש, התמודדות עם הפחד מהכישלון, הסרת מחסומים, התעלמות מלחצים של אחרים וגיוס הכוחות לעבודה קשה.
המסלול השני עוסק בפן המעשי של פתיחת העסק, המאמן עובר שלבים שלבים עם האדם בדרך לפתיחה מוצלחת לעסק, תכנית עסקית, גיוס כספים התנהלות נכונה, היתכנות עסקית ועוד.
• שלב א – הבנת המחסומים הנפשיים שעד היום עצרו את אותו אדם מלפתוח עסק עצמאי.
• שלב ב – אחרי שהוסקו המסקנות לגבי מהם המחסומים הנפשיים מתחילים להסיר אותם בעבודה משולבת מאמן ומאומן, המאמן מדריך המאומן לומד, מבצע ומדלג מעל מחסומים שעצרו אותו בעבר.
• שלב ג – תכנית עסקית היא הבסיס לכל עסק, היא לא הבטחה 100% שתצליחו אבל היא יכולה להראות לך למשל אם אין בכלל היתכנות עסקית מבחינה כלכלית, המאמן יעשה יחד עם המאומן את התכנית העסקית כאשר הוא מלווה אותו ומדריך אותו בשלבים של ההכנה והבירורים.
• שלב ד – כל עסק חייב שיהיה לו ארוך נשימה כלכלי, כלומר תזרים ורוב האנשים פותחים עסק שאין להם הרבה כסף ביד, שלב זה הוא גיוס כספים.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – המדריך למטפס ההרים המתחיל