האם עדיף מאמנת או מאמן

פעמים רבות עולה השאלה בקרב לקוחות חדשים מה עדיף לי לעבור אימון אישי אצל מאמנת או מאמן, לשאלה הזו יש תשובה אחת והיא שאין תשובה חד משמעית! זה לא שאין השפעה בין מאמנת למאמן יש הבדלים אך הם מתפרשים באופן שונה אצל כל אחד ואחת מאתנו ועל כך נסביר בכתבה הבאה.

מאמנת אישית

ההבדלים בין גברים ונשים הוא מהותי, בגישה, בראיית עולם ואף בטונים, יש משפט שאומר שאם היו רק נשים שליטות בעולם לא היו מלחמות, הן היו מספיק חכמות לריב על דברים מבלי הצורך להפעיל כוח.. אז כמו בכל דבר בחיים זה נכון באופן יחסי כלומר יש גם יוצא מן הכלל וגם נשים רוצחות אבל באחוזים נמוכים יותר מאשר אצל גברים.

לכן מאמנת אישית יכולה להיות מתאימה עבור חלק מאד נכבד של אנשים שיתחברו אל העוצמות הנשיים בצורה טובה יותר מאשר להדרכתו של גבר, זה דרך אגב לא יהיה קשור מה מין הלקוח הוא יכול להיות גבר וזה יכולה להיות גם אישה.

מאמן אישי

כמו בכל תחום חוסר השוויוניות ניכר גם כאן ובסטטיסטיקה יש הרבה יותר מאמנים אישיים מאשר מאמנות ולכן סביר מאד שתתקלו במאמן כאשר תחפשו אחר אימון אישי אבל שזה לא יהיה המדד שלכם לבחירה, לגברים יש את היתרונות שלהם ואת החסרונות שלהם, לרוב הם אגרסיביים יותר בעלי גישה של חתירה ישירה למטרה בעוד נשים יבחנו את הסביבה וינתחו את המצב לפני, בחלק מהמקרים הגישה של חתירה למגע היא נכונה, שוב זה לא אומר שכל מאמן גבר הוא אגרסיבי וחותר למגע ושאין מאמנות אישיות שהן כאלו.

ההחלטה – בסופו של דבר יש אנשים שיעדיפו שאישה או גבר ידריכו אותם בגלל שיהיה להם נוח יותר לדבר עם אישה או גבר זה עניין של הזדהות של פתיחות ושל אנרגיות… מאמן טוב/ה יכול להיות מכל מין זה עניין של התחברות של הלקוח אל המאמן, זה עניין של סמכותיות, מקצועיות וגישה שיכולים לעשות את השוני עבורכם.

מרחבי הרשת:

מטרנה – ויקיפדיה
מטרנה – באתר אוסם