האם קאוצ'ינג מתאים גם לילדים

אימון אישי הוא הליך המתאים לכולם גם לילדים מן הסתם אך עם הבדלים מהותיים מאימון בוגרים ועם מאמנים בעלי רקע וגישה לילדים, במאמר זה נעסוק באילו תחומים מתאימים לילדים לעבור קאוצ'ינג, מה נדרש מהמאמן ומהן המטרות שצריך להשים אל מול העיניים כדי שהילדים יפיקו את המרב מהאימון.

קאוצ'ינג לילדים

אימון לילדים יהיה שונה ברובו במטרות ואופי האימון מזה של הבוגרים, לרוב באימון ילדים יגיעו ילדים שהוריהם רוצים לחזק אותם בהישגיות בין אם זה בספורט או בבית הספר, ילדים שהוריהם רוצים לחזק את הביטחון העצמי שלהם וכ"ו…

אימון ילדים להישגיות – האימון הנפוץ ביותר בקרב ילדים ובני נוער, לרוב כאלו שנכנסו לתחום ספורט כזה או אחר אבל הרבה מאד פעמים מגיעים גם ילדים שהוריהם רוצים לדחוף אותם להישגיות בתחום הלימודים. באימון זה יעבוד המאמן כדי לבנות את האופי של הילד לתחרותיות, לרצון שלו לשאוף ולהתקדם, לדעת להציב מטרות ולהשיג אותם. אך באותה נשימה צריך גם לזכור כי מדובר בילדים ולכן יש ללמד אותם גם לדעת להתמודד עם הלחץ וכישלונות שסביר להניח יקרו במשך הדרך כדי למנוע בעיות נפשיות העלולות להיווצר כתוצאה מהלחץ והציפיות.

אימון לחיזוק הביטחון העצמי של הילדים – הרבה מאד ילדים סובלים מביטחון עצמי נמוך, מדימוי עצמי נחות וההשלכות של זה עלולות להיות קשות, הורים שרוצים להילחם בחוסר הביטחון הזה ולסייע לילדים שלהם להעלות את הדימוי העצמי ולחזק את הרגשת הביטחון של הילדים פונים פעמים רבות לקאוצ'ינג בו המאמן האישי יקנה לילד/ה כלים כדי לחזק את הביטחון שלו ולחזק את האופי שלו, זהו אימון ממנו הילדים צריכים לצמוח, לסייע להם להתמודד עם קשיי חברה.

עוד מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה
מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה