יסודות ההצלחה בחיים

להצלחה משמעותיות שונות ואין ספור זוויות, בעוד לאחד הצלחה היא לסיים מסלול מרתון ולא משנה באיזה מקום לאחר זה כישלון נחרץ אם לא יהיה בין ה 3 הראשונים, לכן ההצלחה היא בגדר המתבונן והמטרות שהוגדרו מראש על ידי אותו מתבונן.

אך בכל זאת לא משנה איך תמדדו הצלחה כדי להגיע אליה תצטרכו להקפיד על כמה יסודות בסיסיים שבלעדיהם יהיה קשה להגיע למטרתכם.

יסודות ההצלחה

• קביעת מטרה – יסוד הבסיס הכי חשוב הוא קביעת המטרה שבעצם על פיה תימדד הצלחה מהי, האם שמתם לעצמכם מטרה לרדת למשקל מסוים, האם הצבתם לעצמכם מטרה לדייט רומנטי עם מישהי או מישהו שאתם מאד רוצים, האם שמתם לעצמכם מטרה להקים עסק כלשהו וכ"ו, על ידי הצבת מטרה למעשה אתם יוצרים את נקודת ההצלחה שלכם.
• אסטרטגיה – אחד מבסיסי היסוד החשובים של הצלחה היא לדעת לבנות בראש את האסטרטגיה להשגת המטרה, להציב יעדים בדרך ולרקום לרעיון שלכם עור וגידים, זה חלק מאד חשוב שרבים נופלים בו.
• דבקות במטרה – אז יש לכם מטרה, יש לכם אסטרטגיה די ברורה ואתם יוצאים לדרך, קחו בחשבון שרוב המטרות שאנשים שמים לעצמם בחיים לא מושגות מהסיבה הפשוטה שאי שם בדרך אנשים מתעייפים, אנשים מאבדים עניין והדבקות שלהם במטרה כבר לא קיימת, לכן הקפידו על חיזוק האמביציה והמוטיבציה כל הזמן זוהי הדרך הנכונה לדבקות במטרה.
• הקרבה – בכדי להשיג כמעט כל דבר בחיים נדרשת הקרבה כלשהי מאיתנו, לפעמים זה בפן החומרי כלומר כסף, שטח, רכוש או בפן האישי הזנחה של דברים אחרים, השקעה מהזמן הפרטי ולפעמים אף שניהם יחד, הקרבה היא יסוד בסיסי להצלחה וכדאי מאד שתדעו שתצטרך להיות מכם הקרבה כלשהי כדי להשיג את מטרתכם.
• ידע – בסיס יסוד נוסף בדרך להשגת המטרה הוא ידע, המשפט המוכר ידע הוא כוח אומר הכל, ככל שתדעו יותר לגבי מטרתכם ככה יהיה לכם קל יותר להשיג אותה, אתם צריכים תמונת מודיעין איכותית ככל שניתן בנושא.

מרחבי הרשת:

ראובן איליץ'מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט אפ BlockStock


החברה שמספקת פלטפורמה למנועי חיפוש לאתרים ופלטפורמת הפצה ושיווק – ראיון עם עופר איתן – אתר גלובס