להתפתח ולפרוח גם בימי הסגר מהקורונה

ימי הקורונה זימנו לנו שהייה ארוכה וקשה בבית, חוסר הוודאות השורר בעולם ביחס למשך התקופה של המגפה, לחיסון שעדיין לא הגיע ולפרנסה שרבים הפסידו בעקבות המשבר הכלכלי שבא יחד עם מגפת הקורונה, אבל זהו לא הזמן לשקוע ברחמים עצמיים ודיכאון, זהו בדיוק הזמן להמציא את עצמכם מחדש, לפתח את עצמכם לשלבים אחרים בחיים ולתכנן את הפריצה שתבוא אחרי ימי הקורונה.

זהו מדריך קאוצ'ינג עבור אלו היושבים בבית וחרדים לגורלם, לגורל משפחתם ולפרנסה שנפגעה כתוצאה מכך, זהו סימן דרך האם לפנות שמאלה לאבדון או לקחת ימינה ולפתוח דף חדש בחיים.

לנצל את התקופה להתפתחות ושגשוש

בימים קשים אלו נגיף הקורונה עצר את החיים על כדור הארץ, מדינות שלמות נמצאות בהסגר, שוטרים וצבא מסתובבים ברחובות ודואגים שאף אדם שלא צריך להיות בחוץ לא יהיה, זמנים אלו מאלצים אותנו לשבת בבית במשך ימים ושעות ולהעביר את הזמן עד שהשלטונות יצליחו להשתלט על המצב.

זמן זה מציב בפנינו צומת דרכים עם שתי פניות האחת אל עבר התכנסות בתוך עצמכם, דכדוך ותקווה שמישהו אחר יגאל אותנו מהמצב בעוד הפנייה השנייה אל עבר התפתחות ושגשוג.

בזמן הזה שאתם יושבים בבית יש לכם זמן ללמוד דברים חדשים שבמשך שנים העסיקו את ראשכם, בין אם זה תחביב או שינוי מקצוע והתחלה חדשה.

למזלנו אנחנו חיים בתקופה מודרנית בה בשביל להשיג מידע לא צריך לצאת מהבית ואפילו לרכוש מקצוע אפשר דרך קורסים מקצועיים הנמכרים אונליין, קחו את פסק הזמן הזה והשקיעו בעצמכם, הגשימו חלום, פתחו את עצמכם, פתחו תחביב והכי חשוב תעשו, כי הזמן הזה הוא מתנה עבורכם ועבור השאיפות והחלומות שלכם, לשנות ולהתחיל דף חדש בחיים.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל ההר המסוכן באירופה ובחזרה – סיפור מסע טיפוס הרים