למה כדאי לקחת אימון אישי באופן כללי

האם אתם נמנים על פלח האוכלוסייה שמרגישה ביום יום מפוספסת, ממורמרת, האם אתם מרגישים שאתם לא מגשימים את עצמכם, האם יש לכם חלומות שאתם לא מצליחים להביא אל הפועל, האם אתם רוצים לשפר את מצבכם הכלכלי אבל לא מצליחים עד כה? אם עניתם כן על אחת או יותר מהשאלות הללו כדאי לכם לקחת אימון אישי, למה? התשובות מיד!

אימון אישי תורם לחוסן הנפשי שלכם


בעולם הזה יש שני סוגים של אנשים, אנשים מצליחים (לא חייבים להיות מיליונרים או מפורסמים כל אחד רואה את הצלחתו בצורה שונה) ואנשים לא מצליחים.

הסברה הרווחת כי חוסר הצלחה ברוב המקרים הוא תוצאה של חוסן נפשי, יש אנשים שפשוט חסינים וחזקים יותר וכשהם שמים אל מול עיניהם מטרה הם יתאבדו כדי להשיג אותה וכישלון רק ידרבן אותם להסתער מזווית אחרת, מנקודה שונה של מחשבה (טכניקות שנדבר עליהם בהמשך) אבל בשום פנים ואופן הם לא ירימו ידיים לא משנה מה המחיר בדרך.

לעומתם ישנם אלו שהחוסן הנפשי שלהם לא עמיד בפני כישלונות, הם נשברים מהר ומוותרים, אלו האנשים שאימון אישי יכול לתרום להם כיוון והמאמן יבנה להם כושר עמידות, ממש כמו באימון משקולות הוא יאמן את החוסן הנפשי שלהם בפני כישלונות וירים את האמונה שלהם בעצמם.

אימון אישי מלמד אתכם טכניקות להתמודד עם קשיים ולפתור אותם בפן הטכני
יש להסתכל על פתרון בעיות כמו פתרון בעיה מתמטית, קיימת טכניקה ושיטה רק צריך ללמוד אותה, הכי חשוב זה ללמוד מכישלונות, לפתח הליך הפקת לקחים ממש כמו בצבא ולגשת שוב מנקודה אחרת מזווית חשיבה שונה ומנוסה יותר עם יותר ידע וביטחון.