למה כדאי לקחת אימון בדרך להגשמת חלום

מכירים את המשפט "חלומות נועדו להתגשם"? רובנו חיים עם חלום ואפילו יותר מאחד, חלומות שיושבים לנו שם בפינה במוח ומדרבנים אותנו בכל בוקר לקום ולהתמודד עם השגרה השוחקת, חלק מהחלומות קשורים להגשמה עצמית, להתחלות חדשות, לרכב חדש ונוצץ, להצלחה בקריירה וכ"ו… זה לא משנה מה זה הדבר הזה שאתם חולמים עליו העיקר שאתם לא מפסיקים לחלום כי אדם ללא חלומות הוא אדם מת.

אז חלומות יש לנו, מה בדבר הגשמתם? בחקר שנעשה בקרב קשישים בבתי אבות על ידי מאמן בכיר בישראל נשאלו הקשישים מה הוא הדבר שעליו אתם הכי מצטערים בחייכם? ובכן ביחס של 80% מהנשאלים התשובה הייתה שהם מצטערים שלא הגשימו את החלום שלהם, בין אם הוא בתעסוקה שלהם, בספורט או בכל פן אחר.

אימון אישי להגשמת החלומות שלכם


עכשיו נחזור לשאלה בכותרת העמוד, למה כדאי לקחת אימון בדרך להגשמת חלום? ובכן התשובה היא פשוטה, כי אימון נכון עם מאמן טוב וחלום שהוא הגיוני (המאמן לא יהפוך אתכם לספידרמן או יעניק לכם כוחות על טבעיים) יכול לשפר את הסיכויים שלכם באופן משמעותי להגשים את החלום!

איך אימון אישי יכול לסייע בהגשמת החלום? – באימון אישי עובדים עם האדם בכמה מישורים והם:
• אופי – הרבה מהחלומות של אנשים לא מוגשמים בגלל חסמים נפשיים, פחד, חוסר אמונה עצמית ודאגה מה יגידו או יחשבו אחרים, המאמן יעזור לכם להתגבר ולנטרל את הבעיות הקשורות באופי.
• טכני – רבות הפעמים שחלומות לא מתגשמים רק בגלל שהאדם שרוצה להגשים אותם לא יודע כיצד לעשות זאת נכון, המאמן מנתח את המשימה לשלבים ובונה תכנית טכנית יחד עם האדם להגשמת החלום שלו.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו