למה כדאי לקחת אימון להתגבר על קשיים בחיים

קשיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, לעיתים הם מופיעים בתחום הפיננסי, לעיתים בפן הנפשי ולפעמים במשהו ספציפי שאנחנו מנסים לעשות. התגברות על קשיים ומציאת פתרונות היא יכולת של כמעט כל אדם, אך יש אנשים בעלי יכולת גבוה במיוחד במציאת פתרונות, דילוג מעל מכשולים והצלחה מהירה להתגבר על הקשיים כמעט בכל מה שהם נתקלים בו.

לעומתם יש אוכלוסיה של אנשים בעלי אישיות מעט שברירה, קצת יותר נחבאים לכלים ופחות יודעים כיצד להתמודד עם קשיים בחיים האישיים והמקצועיים, מצב שגורם להם פעמים רבות להרים ידיים ולנטוש, אבל בחיי היום יום שלנו כל בן אדם נתקל בקשיים וכדי להמשיך ולשרוד בעולם הזה חייבים ללמוד טכניקות ושיטות כיצד להתמודד עם הקשיים ולחלוף עליהם, בין אם זה לגבש חסינות נפשית גבוה יותר או בין אם זה להפעיל את המוח ובעזרת טכניקות שונות ללמוד את הקושי ולעקוף אותו.

כיצד אימון אישי יסייע לך להתמודד עם קשיים
במהלך האימון ינתח המאמן את הסיבות שבגינם את/ה לא מצלחים להתגבר על קשיים, יפריד את כל מה שקשור לאופי ולכוחות הנפשיים שלכם ואת כל מה שקשור לטכניקות בהן אתם פועלים שאתם נתקלים במכשול.

• הפן הנפשי – הפן הנפשי / האופי שלכם הוא לרוב הסיבה העיקרית למכשולים שאתם חווים בעת מפגש עם קושי, רבים מהאנשים שמרימים ידיים מול קשיים הם אנשים בעלי נפש שברירית ואופי חלש, אם המצב הנפשי הוא גורם משמעותי אז המאמן ימליץ בנוסף לאימון גם טיפול פסיכולוגי, אם המצב קשור לאופי וותרני יעבוד אתכם על טכניקות לחיזוק האופי.
• הפן החשיבתי – פתרון ומעקף של קשיים בחיים דומים לפתרון בעיות במתמטיקה, ישנן טכניקות עליהם יעבוד אתכם המאמן כיצד לנתח את הקושי וכיצד למצוא לו פתרונות.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו