קאוצ'ינג מרחוק בימי הקורונה

ימי הסגר של הקורונה מציבים אתגרים רבים בחיי הציבור הישראלי ובכלל בכל העולם, אנשים הפסיקו את עבודתם, את עיסוקיהם ועברו לשבת בבית, אך זה לא אומר שעליכם להפסיק להתפתח ולהתקדם… אם הייתם בשוונג של אימון אישי אחד על אחד עם מאמן ישנן לא מעט פתרונות טכנולוגיים שתוכלו להיעזר בהם בחינם על מנת להמשיך ולתקשר עם המאמן ולא לעצור את ההתקדמות שלכם.

בכתבה זו תמצאו פתרונות טכנולוגיים יעילים להתקשרות רציפה וטובה עם מאמן הקאוצ'ינג שלכם כדי לשמור על קצב ההתקדמות ולא להיעצר.

קאוצ'ינג מרחוק איך עושים את זה?

קאוצ'ינג הוא מסוג אותם מפגשים שאין צורך בקיום מפגש פיזי מאמן מול לקוח כדי ליצור מפגש איכותי ומועיל, יש חשיבות לקשר רצוף (ללא בעיות תקיעה של האינטרנט) ושיחה חזותית כלומר כזו שמשתפת תמונה על מנת שהמאמן יוכל לראות ולנתח את שפת הגוף של הלקוח.

ישנן מספר שיטות חינמיות לעשות מפגש מרחוק עם מאמן אישי והן:

• תוכנת זום – הלהיט של ימי הקורונה ללא ספק, תוכנת התקשרות מרחוק המאפשרת ריבוי משתמשים, בעלת אחוז גבוה של ביקורות חיוביות מהגולשים.
• סקייפ – תוכנת הצ'אטים הוותיקה של מיקרוסופט היא ללא ספק אחת הטובות ביותר בין כל התוכנות החינמיות, ניתן להוריד אפליקציה למכשיר או למחשב.
• וואטס אפ – הפופולאריות ביותר כיום, מאפשרת שיחת וידאו דרך הסלולארי, נוחה מאד והיתרון שיש אותה כמעט לכולם ככה שלא צריך להוריד משהו חדש במיוחד בכדי לעשות מפגש אימון אישי מרחוק עם לקוח.
• צ'אט פייסבוק – גם לפייסבוק יש צ'אט וגם בו ישנה אפשרות לעשות שיחת ווידאו, גם כאן היתרון הוא שכמעט לכל אדם יש פייסבוק וכמעט לכל אדם מותקנת גם האפליקציה על המכשיר הנייד.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – המדריך למטפס ההרים המתחיל