אימון אישי בתחום הספורט

כמה פעמים ניסיתם לרדת במשקל? כמה פעמים ניסיתם לשנות את תפריט התזונה שלכם? לשלב בין פעילות גופנית לאורח חיים בריא אך בסוף, למרות הירידה במשקל…משהו שם לא עבד עד הסוף ונשברתם… חזרתם לדרך הקודמת? אם אתם מתחברים לכתוב, יכול להיות שכל מה שאתם צריכים זה מאמן אישי בתחום הספורט.

אותו אדם שיעביר לכם את האימון חייב להיות גם מאמן כלשהוא בתחום הספורט בין אם זה מאמן כושר, מאמן שחייה, מאמן אופניים וגם קואצ’ר, כלומר מוסמך להעביר אימוני קואצ’ינג על ידי אחד מבתי הספר לאימון בארץ או בחו״ל.

איך אימון אישי בתחום הספורט יכול לעזור?

  1. היכרות אישית- על ידי שאילת שאלות אישיות והכרת האופי שלכם, יוכל המאמן להבין איפה החסמים שלכם, מה בולם אתכם, איפה בדיוק נוצר שם הקושי וכך לכוון אתכם לדרך שהכי מתאימה לכם. המאמן יעזור לכם לחזק את המקומות החלשים שעד עכשיו גרמו לכם לחזור לדרך הקודמת ולמצוא את המקום הנכון לכם.
  2. ספורט שתתחברו אליו – דרך ההיכרות אתכם, יוכל המאמן להתאים לכם פעילות גופנית שאתם מתחברים אליה וזה מה שיהפוך את הדרך שלכם לשונה ומוצלחת הפעם. יכול להיות ששילוב של כמה פעילויות או אתגר ספציפי יכולים לעזור.
  3. תזונה שמתאימה לאורח החיים שלכם – בעוד חלק מאיתנו נמצאים רוב היום מחוץ לבית וחשופים לאוכל בחוץ והרבה פיתויים, אחרים עובדים בלילות ויש גם כאלה שפשוט לא מצליחים למצוא את האיזון. קואצ’ר שעוסק באימון, ספורט ותזונה יוכל לבנות לכם תפריט ולעזור לכם להתגבר על המקומות שבהם אתם כל הזמן נופלים בין אם זה מתוקים, פחמימות, אוכל מטוגן וכדומה…