איך נכין לעצמנו כרטיס ביקור שיבלוט מעל כולם

אם גם אתם מחפשים דרך נוחה, קלה ומשתלמת לפרסם את העסק שלכם או את עצמכם, בטח התלבטתם אם ללכת על כרטיס ביקור או לא. ובכן, על אף העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, כרטיסי הביקור הם עדיין כלי מצוין לפרסום ואנו רוצים להסביר בדיוק למה ולחלוק כמה טיפים לעיצוב של כרטיס ביקור מנצח.

האם עדיין כדאי להדפיס כרטיס ביקור לעסק?

כיום כולנו רגילים לקבל מידע מסוגים שונים ברשת דרך המחשב או הטלפון הנייד, אז האם כרטיסי הביקור הם עדיין רלוונטיים בכלל? התשובה הברורה היא שכן, וצריך להבין את הכוח שלהם. כרטיסי הביקור הם אמצעי פיזי פשוט שעוזר לאנשים לזכור אתכם ולפנות אליכם גם מבלי לעשות פעולה מיוחדת ובלי הצורך לחפש אתכם באופן אקטיבי באינטרנט. הכרטיסים הם זולים ומהירים להכנה ותוכלו להדפיס כמויות גדולות של כרטיסי ביקור בכל זמן שתרצו. אפשר לחלק אותם ללקוחות, לשים אותם בחנות, להסתובב בתיק עם כמות כלשהי ופשוט לעזור לכולם לזכור אותנו.

איך נעצב כרטיס ביקור שיבלוט מעל המתחרים?

  • שימוש בצבעים בולטים: חשוב להשתמש בצבעים בולטים מחד, אך מאידך נעימים לעין. זכרו שזהו הרושם הראשוני מהכרטיס שלכם.
  • פונטים: שווה לבחור בסוג ייחודי של פונט מחד, אך מצד שני כזה שהוא קריא וברור. שימו לב לסוג שלו, לניגודיות עם הרקע, לגודל ולצבע.
  • טקסט: נסו לצרף טקסט קצר של מספר מילים שיזכיר מי אתם ומה אתם עושים. ככה יבינו במה מדובר גם אם שולפים את הכרטיס מספר שבועות אחרי שניתן.
  • תמונה ולוגו: אם אפשר הוסיפו תמונה שלכם ולוגו של העסק על הכרטיס שיעזור לקשר ביניכם לבין העסק.

הקפידו על הדברים הללו וכרטיס הביקור יהווה כלי חשוב וחיוני עבורכם.