למה כדאי לקחת אימון למציאת זוגיות

זוגיות היא חלומם של רבים ובימים אלו שאפליקציות מבוססות מקום משדרות לכל מחפש או מחפשת אהבה שהנה בקרבת מקום יש עוד מישהו או מישהי שמתאימים לפרופיל שציירתם ומחפש/ת אהבה נהוג לחשוב כי מציאת זוגיות הפכה לקלה יותר.

אך לא זה המקרה… מסתבר שעם הטכנולוגיה והקלות באה גם המורכבות, פתאום יש ים של היצע וקשה לבחור… פתאום יש יותר פיתויים לסקס מהיר ופחות לקשר ארוך טווח, אז מה שאמור היה להקל על ההליך פתאום הפך למגביל ומקשה עוד יותר. הפתרון לכך הוא ידע, ידע בנוגע לאיפה אנחנו מכוונים, את מי אנחנו מחפשים ובשביל זה צריך להבין קודם כל את עצמנו.

אימון למציאת זוגיות הסבר ואיך זה מתבצע
אז אנחנו מחפשים זוגיות אבל מה בדיוק אנחנו מחפשים או צריכים שיהיה באדם הזה שאנחנו רוצים לצידנו? האם בכלל הבעיה כל השנים האלו זה הפחדים שלנו? אולי החוסר מודעות שלנו לעצמנו? כל זאת ועוד נפתור באמצעות אימון למציאת זוגיות, רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא!

• מה מנע מאיתנו עד היום זוגיות טובה? – אז שלב ראשון בטיפול הוא לאבחן מה גרם עד היום לכך שהאדם שלוקח את מפגשי האימון לא הצליח לייצב זוגיות טובה, האם זה פחדים חבויים שלו, האם זה חוסר התחשבות שלו בצד השני.. מציאת הסיבה ופתרונות יצירתיים בשביל להתגבר עליה.
• מי הוא הפרטנר שאנו רואים לצידנו ומה אנחנו רוצים שיהיה בו? – חושב מאד מה אנחנו רוצים שיהיה באדם שלצידנו, רבים מסתפקים בשלב הראשוני רק במראה חיצוני אבל זה מספיק לזמן קצר מאד ואז מתחילים ההתנגשויות, בשלב זה תלמדו לאפיין את האדם שאתם מחפשים לצידכם.
• סימנו מטרות עכשיו איך משיגים אותן? – עבודה מתודית! דבקות בקווים המנחים תוך כדי יישום הטכניקות שלמדתם וחיפוש מאד ממוקד באישיות ספציפית.