אימון אישי לשינוי בקריירה

אימון אישי לשינוי בקריירה – למי זה מיועד?

אנשים רבים מרגישים שהגיעו לקצה, לנקודה בה הם מיצו את עצמם ואין להם לאן להתפתח יותר במקום עבודתם הנוכחי. מה מונע מאותם אנשים לעשות שינוי בקריירה? זו היא שאלה בעלת תשובות רבות, לכל אדם מניעים שונים ואמונות שונות אךאימון אישי לשינוי בקריירה יכול כל אדם לעזור את הכוחות הדרושים על מנת לבצע שינוי בחייו ולהכניס משב מרענן של אנרגיות.

אז מה הוא התהליך אימון אישי לשינוי בקריירה?אימון אישי לשינוי בקריירה

לא כולם יודעים בכלל מה הם רוצים להיות כדי להרגיש טוב עם עצמם ולהיות מאושרים בחיים. קאוצ'ינג טוב יכול לעזור לכם בכול שלב בחיים גם אם אתם לא בטוחים מה השינוי שאתם רוצים לעשות. בשלב ראשון אימון אישי לשינוי בקריירה המטופל צריך לגלות מה הוא רוצה בידיוק ולאן הוא שואף. גם כדי לבדוק מה הסיכוי הצלחה במקצוע שאתם חושבים עלו, וחשוב מאוד להיות ראליסטים. למשל ישנם אנשים שחולמים להפוך למהנדס תוכנה, אנשים אחרים חולמים על קריירה כרופא או עורך דין, אבל זה לא תמיד אפשרי, עדיין חייב להיות בסיס מסוים של ידע. אבל כאשר האדם יודע מה הן מטרותיו הוא יכול להתחיל לחשוב על הדרך להשיג אותן גם אם הוא צריך להתחיל מאפס.

התהליך אימון אישי לשינוי בקריירה יכול להיות ארוך, במהלכו יחווה המטופל רגעים בהן יראה לו כאילו אין סיכוי להצלחה אך התמדה בטיפול לפי התוכנית המקורית ללא כניעה לרגשות יביאו אותו בסוף למטרה.

השלב הבא לאחר סימון המטרות הינו קביעת יעדים לפי שלבים, במהלך הטיפול יקבע המאמן ביחד עם המטופל יעדים אשר צריך להשלים על מנת להשיג את המטרה. לפני מטרה חדשה תנוחו קצת או תעשו לעצמכם פרס קטן כי אתם חייבים מוטיבציה להמשיך למטרות הבאות.

עוד באותו נושא-

לערוץ הטוויטר הרשמי של עופר אלשיך>>>

עופר אלשיך בפייסבוק>>>

לסיום

אנשים רבים מוצאים עצמם בצומת דרכים במהלך הקריירה, חלקם מרימים ידיים וחלקם פשוט עושים שינוי! היכולת לשנות נמצאת בכל אחד מאיתנו וגם אם לפעמים אנו זקוקים לדחיפה קלה פשוט צריך לדעת לבקש, אימון אישי הוא בדיוק זה, דחיפה קלה של האדם אל עבר יעדיו ומטרותיו.

עוד משהו שיעניין אותך:

מכונת קפה קפסולות – חובה במשרד שלך!
השכרת רכב – לפרטיים ועסקיים
שי פניני  – דרך חדשה