אימון אישי, עסקי וזוגי

אימון אישי

אולי תופתעו לדעת, אבל במפגשים טיפוליים רבים של אימון אישי, עסקי וזוגי מתברר שהבעיה שונה לחלוטין ממה שנדמתה בהתחלה. כל האימונים האלו נועדו לשפר את איכות חייו של המתאמן כאשר הפוקוס משתנה בהתאם, למשל באימון עסקי המטרה היא שיפור עסקי ובאימון זוגי המטרה היא שיפור הזוגיות.

עם זאת, לכל אימונים אלו דרך פעולה אחידה – שנוי דפוסי חשיבה, הרגלים והתנהגויות שמונעים מהמתאמן להגיע ליעדיו בתחומים השונים כמו זוגיות, קריירה, לימודים ועוד.

אחד הדפוסים שנחשבים להרסניים ביותר הם מחסומים רגשיים מהילדות וזאת מסיבה אחת – מעצם התחלתם בילדות יש להם השפעה מהותית ולא מודעת על המשך החיים.

המשיכו לקרוא וגלו על מחסומים רגשיים בילדות ואפשרויות טיפול בהן.

 

להכות בברזל בעודו חם

 

אמנם כיום מחסומים רגשיים רבים בילדות מסווגים כבעיות קשב וריכוז, כך שבמקום לטפל בהם בהצלחה מתייגים את הילד כבעייתי ואף מעניקים טיפול תרופתי מיותר.

לכן, אם חוויתם בתור ילדים תקופה ארוכה של מצוקה שכללה ירידה בביטחון העצמי, ירידה במיומנויות חברתיות ועלייה בשכיחותם של בעיות התנהגותיות – כנראה זו הייתה תוצאה של מחסומים רגשיים כלשהם.

למחסומים רגשיים אפשרויות טיפול רבות, אבל כמו כל דבר עדיף להכות בברזל בעודו חם ובמילים אחרות – לטפל במחסומים הרגשיים מוקדם ככל האפשר לפני שהם גורמים לבעיות נוספות.

במידה ומדובר בילדים טיפול זה יכול להיעשות ע"י איש מקצוע מול הילד בלבד, בנוכחות הילד וההורים, עם ההורים בלבד או באמצעות טיפול משפחתי כלשהו. וכמובן שכל דרך טיפול צריכה להתאים למקרה הספציפי ולמחסומים הרגשיים שאותם חווה הילד.

 

אף פעם לא מאוחר מדי

 

עם זאת, בטח תשמחו לדעת שאף פעם לא מאוחר מדי לטפל במחסומים רגשיים מהילדות. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא באמצעות אימון אישי, עסקי וזוגי שמאפשר למתאמן להגיע למטרות שקבע לעצמו ולהגשים חלומות בהצלחה.

אימון זה מאפשר למתאמן להשאיר מאחור דפוסים שלא שירתו את המטרה, להתמקד בהווה ולשאוף לעתיד טוב יותר.

למעשה, אימון אישי, עסקי וזוגי נעשה בהתאמה אישית לצרכים, לדרישות ולחלומות של כל מתאמן כך שאין אימון אחד דומה לרעהו.

ואולי תופתעו לדעת, אבל כדי להפוך לגרסה המשודרגת של עצמכם כל שנדרש מכם הוא דבר פשוט – למצוא מאמן או מאמנת שיעלו אתכם על הנתיב הנכון. ולנו לא נותר אלא לאחל בהצלחה למרות שאנחנו בטוחים שהיא בוא תבוא…