על הרצאות לחברות וימי עיון מקצועיים

רבים מאיתנו אוהבים את העבודה שלנו, את מקום העבודה, את העמיתים לעבודה, את המטרה, אבל עדיין גם במקום העבודה הכי אהוב, השגרה שוחקת פעמים רבות. דווקא יום שובר שגרה פועל בדיוק למניעת השחיקה והעייפות בעבודה ויוצר רענון, חוויות ואף מחזק את הקשר בין העובד למקום העבודה שלו. הרצאות וימי עיון מקצועיים נועדו לתת מחד כלים נוספים לעובדים, זוויות ראיה חדשות, הרחבה בנקודות חשובות או נושאים שיש בידם להעצים את הידע ואף ליעל או לחזק את העבודה האישית או עבודת הצוות בחברה ומאידך הן גם שוברות את שגרת היומיום במשרד או בחברה. לימי העיון ולהרצאות ערך מוסף אם במתן כלים מקצועיים או כלים אישיים לעובדים ופעמים רבות, באופן לא מפתיע, דווקא לאחריהן יגיע שינוי לטובה במקום העבודה.

הרצאות לחברות

אילו נושאי הרצאות מתאימים לחברות?

ישנם הרבה נושאים שיכולים להתאים להרצאות לחברות ואימון עסקי, עולם האפשרויות הוא בלתי מוגבל ויצירתי. הרצאות לחברות יכולות להיות בנושאים אישיים או חברתיים כמו למשל תקשורת בין אישית או תרבות ארגונית. הרצאות אחרות יכולות להיות על התפקיד של חוש ההומור בהתמודדות עם אובדן או על הקשר בין חוש הומור ובין חשיבה יצירתית. גם כשנדמה שאין קשר ישיר בין ההרצאה לעבודה, צריך להבין שלפן האישי יש קשר גם לעבודה – לעובד בעל כלים להתמודדות במצבים שונים טוב יותר ברמה האישית ולזה יש חשיבות גדולה גם במקום העבודה. מעבר לבחירת נושא ההרצאה והתאמתו לקהל היעד, יש חשיבות מרובה למקצועיותו ולכשרונו של המרצה לתפוס את הקהל ולכן על המרצה להיות מקצועי, קולח ורהוט. פעמים רבות מידת ההצלחה של הרצאה תלויה במי שמעביר אותה וליכולת שלו ליצר דינמיקה טובה עם הקהל.

האם כדאי לנו להזמין הרצאות בנושא יצירתיות לחברה שלנו?

כאמור הרצאות במקום העבודה יכולות להיות על נושאים מגוונים, רפאל כהן מציע הרצאות ייחודיות שעוסקות ביצירתיות ומצוינות ארגונית. רפאל כהן הוא מומחה לחשיבה יצירתית ומצוינות ארגונית ומעביר כבר שנים רבות הרצאות לחברות ואנשים פרטיים בהצלחה גדולה. ההרצאות משבצות הומור ועובדות, מלאות עניין וכמובן איכותיות מאוד ומאפשרות לכל אחד לקחת עמו בסוף ההרצאה נקודות למחשבה. אירוע חברה? ימי עיון? הרצאות? יש חשיבות מרובה להצלחת האירוע שלכם. לכן אם אתם רוצים עניין, חוויה, חיובית וערך מוסף, התקשרו כבר עכשיו להזמין את רפאל כהן להיות המרצה שלכם.