אימון אישי עם מאמן כושר – הדרך שלכם להצלחה!

כיום רבים אלו שרוצים לאמץ לעצמם אורח חיים בריא, ועל כן מתחילים בשגרת אימונים עם מאמן כושר אישי. אכן, אימון כושר אישי תורם רבות לבריאות הגוף והנפש, ואחרי כל אימון ניתן להרגיש בחיוניות הרבה. לצד האימונים האלו, ישנם גם אימונים אישיים המגיעים בפורמט אחר, שנמצאים גם הם יעילים ומטיבים עם רבים. אתם רוצים ליווי בדרך להגשמת יעד שלכם? אתם צריכים מוטיבציה ועידוד שיחדירו בכם מרץ? האימונים האישיים הנערכים אחד על אחד דומים לאלו הנערכים עם מאמן כושר. באימונים מסוג זה העבודה היא מנטלית והתוצאות נהדרות. מה חשוב לזכור כשפונים לאימון שכזה?

מאמן כושר

מה שהיה, שייך לעבר:

לא נותנים לעבר להשפיע על ההחלטות שלכם בעתיד. לא מעטים אלו שמונעים מפחד בעקבות תקדימים לא נעימים שקרו להם בעבר, אך חשוב לזכור שכל חשש שכזה הינו גורם מעכב שמונע מכם לגעת במטרות שלכם. כשאתם עורכים אימון עם מאמן כושר אישי, אתם לא חושבים על זה שלא הצלחתם לרוץ למרחקים, אלא חושבים על הצעד הגדול שתעשו ועל התוצאות הנפלאות שתשיגו בעתיד. דומה הדבר עם אימונים מסוג זה.

מגדירים יעדים עם מאמן כושר, רואים מטרות:

כשמדובר על כושר גופני, הרי שהדבר הראשון שתעשו עם מאמן הכושר הוא להגדיר יעדים ומטרות. כשאתם פונים אל קואצ'ינג ואל אימון אישי שתכליתו שינוי הרגלים ותודעה מנטלית, הרי שגם תגדירו יעדים ומטרות. קשה מאד לקלוע למטרה שלא רואים, ולכן חשוב שתגדירו אותה בבהירות. ככל שהמטרה שלכם תהיה בהירה יותר וברורה יותר, כך תוכלו לפעול על מנת להשיג אותה ולקצור את הפירות.

מה עושים בעתיד שלא עשיתם בעבר?

אתם והמאמן האישי שלכם תחשבו על תכנית פעולה יעילה, וכזו שתעלה אתכם על דרך המלך. אם בעבר לא יצאתם נשכרים מצעדים שעשיתם, הרי שכעת, בהווה, יש לכם הזדמנות נוספת להתעלות על מה שעשיתם. ביחד עם המאמן, תשאלו את עצמכם מה עשיתם בעבר שלא הצליח, מה עשיתם שכן הצליח, ובעיקר מה לא עשיתם על מנת שתוכלו לנסות ולמתוח את מנעד הפעולה שלכם. ביחד, תוכלו להגיע לשיאים וללחוץ יד להישגים שלכם.

המרכז לאימונים – עוד כתבות מבלוג שלנו