מה זה אימון אישי

אימון אישי זוהי מערכת יחסים ייחודיים ומקצועיים ישירה בין המאמן והמשתתף, אשר מסייעת ללקוח המשתתף להגיע לתוצאות יוצאות דופן בחייו האישיים והמקצועיים. הינו הדרך שבה אפשר לשפר את איכות חייו של המתאמן ברוב תחומי החיים באמצעות אדם הנקרא מאמן אישי. אימון אישי זהו הדרך היעילה עבור כל בן אדם שרוצה לשפר את ביצועיו בצורה משמעותית בתחומים שונים של החיים כמו בעסק, במשפחה, בחיי הזוגיות, חברה, חינוך ולמידה ועוד…

אימונים אישיים

השיטות של אימון אישי

רוב השיטות שאנו עבדים לפיהן הן אותן שיטות שאנו רגילים אליהן, ורובנו חושבים ששיטות אלו נכונות ואי אפשר לשנותן כי זה יפגע בתוצאות. אך, בעצם זו יכולה להיות מחשבה לא נכונה ומטעה. ההרגלים שלנו הם קבוצה של התנהגויות ומחשבות אשר התרגלנו אליהן מסיבה כלשהי, ירשנו אותן או פשוט הרגלים אחרים שרכשנו בצורה אקראית מהנסיונות והמצבים שחווינו ועברנו במהלך חיינו. אימון מסוג זה תופס מקום מרכזי בעולם ככלי מודרני ויעיל לשיפור, קידום והגשמת חלומות ומטרות בתחומים האישיים, הלימודיים והעסקיים. אם המשכת במה שאתה עושה אתה ממשיך לקבל אותן תוצאות, ואם ברצונך לקבל תוצאות אחרות חייב לנסות שיטות אחרות .

ישנן כמה משוואות בחיינו שהאימון האישי הוא הפתרון להן, כמו :

  • אימון אישי הינו הפתרון ל- "מי זה אתה ומי רצית להיות" !
  • להשקיע בעצמך בצורה הכי טובה על מנת להגיע למקום המרוחק מזה שייחלת להגיע אליו.
  •  לעזוב את הישן ולהתמקד בחדש, בהווה ובעתיד.
  • הדרך שאיתה מגיעים למטרה
  • לעשות היום מה לא עשית לפני.

אימון אישי הינו שיטת למידה של הכוונה ושיתוף פעולה בין המאמן למתאמן. השיטה שדרכה המאמן יעזור למתאמן להבין את הרצונות והנטיות שלו, יכולותיו ובסוף יתאמו ביחד ציפיות והשמת תוכנית אסטרטגית שתתאים למתאמן ביחס להעדפות ולמטרה שהוא הולך להגשים. במהלך האימון האישי ירגיש החניך שהוא חווה חלק מהרגלים שהתרגל אליהם שיהפכו להיות פתאום לא מועילים ואינם מתאימים לאורח חיים זה שהוא לומד.

אימון אישי יכול להוביל להגשמת חלומות, שינוי שגרת החיים, שינוי אופי מחשבה והתנהגויות שונות.

אימון אישי  —> שינוי שגרת החיים —> שינוי אופי והתנהגויות שונות—> הגשמת חלומות והגעה למטרות.