גירושין במדינת ישראל

מדי שנה אנו שומעים על כמות גדולה יותר של חברים וקולגות אשר הגיעו למסקנה כי הם מעוניינים לפרק את החבילה. רבים טוענים כי עצם העובדה שבשנים האחרונות קיימת נטייה להתחתן בגיל מבוגר יותר משפיעה גם על ההחלטה המהירה כי אודות חוסר ההתאמה לאחר פרק זמן קצר ביותר ללא ניסיונות מקדימים לשקם את מערכת היחסים באמצעות ייעוץ זוגי. השורה התחתונה היא שמדי שנה יותר ויותר זוגות מחליטים לפרק את החבילה ולהתחיל תהליכי גירושין. אלו פונים אל עורך דין בעל ניסיון בתחום אשר מספק להם ייעוץ ועוזר להם לעבור את המשוכה הזו בצורה מהירה ומקצועית.

גירושין

הנפשי משפיע- המקצועי מכריע

אמנם ההצגה של הדברים הייתה פרקטית מאוד אך יש לקחת בחשבון כי רוב הזוגות אשר מחליטים להתגרש חווים קושי גדול וזאת גם אם הם שלמים עם החלטה זו. קושי זה יכול לנבוע מסיבות רבות, ביניהן העובדה שאותו אדם משנה שוב סטאטוס וחוזר להיות לבד, ההתמודדות עם הילדים, עם הרכוש המשותף אותו צריך לחלק ועוד. תהליך של גירושין תמיד יערב חלוקת רכוש, משמורת על הילדים, מזונות ונושאים נוספים. בכדי להבטיח תהליך גירושין מהיר וללא הצורך להתמודד עם כעסים אשר יכולים להוביל לפעולות נקם מיותרות ופליליות, חשוב לפנות אל עורך דין אשר ילווה את הלקוח שלו לאורך כל התהליך ויבטיח לו ייעוץ משפטי בדבר פעולות אלו ואחרות בתהליך, אפשרויות גישור והשגת מרב הדברים בהם מעוניין הלקוח או הלקוחה שלו.

גירושין- היכן מתחילים?

ההתחלה תמיד תהיה באיתור עורך דין בעל ניסיון אשר יוכל לעזור לכם לעבור התהליך בצורה מהירה. הצעד השני יהיה החלטה באם מגישים בקשת גירושין בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה. אם שני בני הזוג מצויים במערכת יחסים בה קיימת תקשורת בריאה ושניהם מסכימים על הדברים, התהליך הקצר ביותר יהיה הגשה בקשה של שניהם לגירושין וזאת בבית הדין הרבני. יש לקחת בחשבון כי בית הדין הרבני פועל בהתאם להלכה העברית ואם יש אי הסכמה בנושא הילדים, מקרים של האשמה בבגידות ומקרים נוספים אשר גורמים לאי הסכמה בין בני הזוג, קרוב לוודאי שיהיה זה חכם לפנות אל בית המשפט לענייני משפחה. כך או כך העצה היעילה ביותר היא להתייעץ עם עורך דין גירושין בנוגע לפעולות הרצויות.

המרכז לאימונים – מידע על כול סוג של אימון אישי, אימון זוגי וקאוצ'ינג.