אימון אישי להצלחה בעולם ההכרויות

האפשרויות לחיפוש הכרויות

האפשרויות לחיפוש הכרויות

תופעת הרווקות המאוחרת כבר מאוד נפוצה בחברה המערבית של ימינו. אם פעם היה נדיר לראות רווקים ורווקות מעל גיל 30, היום מדובר בחלק גדול מהחברה שנמצא במצב הזה. התופעה הפכה להיות נפוצה אפילו במגזר הדתי, בו גיל הנישואים הממוצע תמיד היה נמוך יותר מאשר במגזר החילוני. ישנן סיבות רבות להתפתחותה של התופעה, ביניהן עליית האינדיבידואליזם בחברה המערבית, עליה בחשיבותה של קריירה מצליחה וכן גורמים מעכבים נוספים ששייכים לפן הפסיכולוגי האישי של כל אחד.חשוב לציין שמי שנשאר רווק מתוך בחירה יכול להיות אדם מאושר ולחיות את חייו כפי שהוא רואה לנכון. אך רוב האנשים כן מחפשים זוגיות ומוצאים את עצמם בקשיים רבים לפתח מערכת יחסים זוגית ארוכת טווח.ישנן כל מיני שיטות לעזור לאנשים להתגבר על הקשיים במציאת זוגיות, אחת מהן היא באמצעות אימון אישי.

 

האפשרויות לחיפוש הכרויות בעזרת אימון אישי

האימון האישי היא שיטת טיפול חדשה יחסית שהתפתחה בעשורים האחרונים והיא מתמקדת בשיפור הביטחון העצמי והמוטיבציה של המתאמן על מנת להגיע למטרות שמוצבות בתחילת האימון. אימון אישי מטפל בתחומי חיים שונים- החל מעזרה בקריירה, דרך עזרה בדיאטה וכלה בעזרה במציאת זוגיות.רווקים ורווקות שמחפשים זוגיות נכנסים לתוך עולם הכרויות שהוא לא פשוט ויש בו לא מעט מכשולים. אמנם, האפשרויות לחיפוש הכרויות הן רבות היום מבעבר, אך חשוב לזכור שהאנשים השתנו, התרבות השתנתה והצלחה בתחום ההכרויות היא לא נחלתו של כל אחד.

יסודות האימון האישי למציאת זוגיות

כאמור, המפתח הראשון להצלחה בכל תחום על פי שיטת האימון האישי הוא פיתוח של מוטיבציה גבוהה ואמונה ביכולת האישית להצליח. לא כל אחד מצליח לפתח רמה גבוהה של מוטיבציה בכוחות עצמו וכאן נכנס האימון האישי לתמונה. אימון אישי מוצלח מוביל לשיקום ופריחה של הביטחון העצמי של המתאמן ומוביל אותו להיות פעיל ואקטיבי בתהליך חיפוש הזוגיות מבלי לוותר. כמובן שכל אימון אישי מותאם למתאמן עצמו ואינו זהה בין אחד לשני, אך ישנם כמה פרמטרים שחוזרים על עצמם בכל טיפול שמטרתם לפתח את הגישה החיובית של המתאמן ולנקות אותו מדעות קדומות וקיבעונות ישנים.

טיפים כלליים להצלחה בתחום ההכרויות

  • זכרו כל הזמן כמה חשובה הזוגיות לחייכם ודמיינו חיים זוגיים אמיתיים כמו שאתם רוצים ואוהבים-זה יעודד אתכם לחפש אותם.
  • שבו עם עצמכם ברוגע וערכו רשימה של כל מה שלדעתכם מעכב אתכם בעולם ההכרויות. אחר כך ניתן לנסות למצוא פתרונות לכל אחד מהם בעזרת המאמן האישי.
  • תהיו פעילים בתחום- הרשמו לאתר הכרויות, היעזרו בחברים וקרובי משפחה, ספרו לעולם שאתם מחפשים להכיר. ישיבה בחיבוק ידיים לא תוביל לשום מקום.
  • כאשר אתם יוצאים לדייט- הגיעו נינוחים, ללא דעות קדומות, עם ראש פתוח וזכרו שבאתם להתרשם ולהכיר ולא לחקור את מי שמולכם. ככל שתשדרו יותר נינוחות, יש יותר סיכוי שזה יצליח.
  • שפרו את מצב הרוח- שמחת חיים היא נקודת מוצא חשובה. אם אתם תהיו שמחים, אם חייכם יהיו עשירים ומלאים, אתם גם תשדרו החוצה מסרים חיוביים ותוכלו להצליח יותר במציאת בני זוג.