קאוצ'ינג בדרך לעסק שלך

בשני אחרונים מוסג קאוצ'ינ, אימון אישי או אימון עסקי מאוד נפוץ בארץ. המון אנשים חולמים להקים עסק בשלב כלשהו בחייהם ולהיות אצמעיים ללא כל צורך לחשבן לבוס, בלי שיגידו להם מה לעשות ובלי הגבלות, אך פתיחת עסק בימנו הוא עניין לא פשוט בכלל ורבים הם העסקים שנופלים, מצב זה גורם לרבים פחד מאיבוד רשת הביטחון שתחת רגליהם ובעקבות כך נוטים לוותר על החלום ולהמשיך בחיים הרגילים והבינוניים.

קאוצ'ינג

מה המטרות של קאוצ'ינג?

באמצעות מאמן אישי או קאוצ'ינג תוכלו לצבור את הכוח להתגבר על הפחדים ולפתוח עסק פרטי בצורה נכונה ומועטת סיכונים, המאמן האישי יכוון אתכם לצעדים שיש לנקוט בטרם הקמת העסק בכדי להבטיח עצמכם ככל הניתן, המאמן האישי ידרבן אתכם לבדוק בעלי מקצוע שונים בתחום אליו אתם נכנסים בכדי לדעת ולשער את העבודה המצפה לכם ואת כמות העבודה הצפויה, המאמן האישי יעזור לכם לבחור את דרך העבוד וידרבן אתכם בכל שבוע לבצע כמה שיותר מטלות שמטרתן לקדם אתכם בכל פעם צעד נוסף אל עבר המטרה.

אז בין אם אתם רוצים לפתוח חנות פרחים, להיות טכנאי מחשבים או כל תחום אחר בתור אצמעיים ופוחדים לצאת החוצה, קחו מאמן אישי טוב וצברו ביטחון לעשות את הדברים בצורה הנכונה והבטוחה ביותר, אל תוותרו על החלומות שלכם זה ירדוף אתכם כל החיים.