שר שלום ג'רבי מסביר על כדאיות סדנת אימון אישי למציאת מקצוע מתאים לבוגרי השירות הלאומי

מציאת מקצוע היא אתגר של ממש לצעירים ולצעירות של ימינו. שוק התעסוקה השתנה באופן דרמטי במאה ה-21, ואם בעבר הוא התאפיין ביציבות רבה ובמסלולי קריירה מובחנים שמציגים אופק תעסוקתי ברור, הרי שכיום מדובר על תחום דינמי להפליא שהתנועה בו דומה לשייט בים סוער במיוחד כך שמציאת מקצוע מתאים היא אתגר של ממש, בדיוק כמו הובלת ספינה אל חוף מבטחים כשמסביב הגלים גבוהים והרוחות עזות ובנוסף צצות עוד סכנות. המסקנה המתבקשת: הסתייעות באנשי מקצוע מיומנים הינה קריטית לכל מי שרוצה לעלות על המסלול המתאים ביותר עבורו וזה שיבטיח תעסוקה מתגמלת באמת – סדנאות אימון אישי של מומחים בתחום הן כלי נהדר שמשפר משמעותית את הסיכוי להגיע למקצוע המיטבי, וגם ראש רשות השירות הלאומי אזרחי, שר שלום ג'רבי, ממליץ על כך בחום.

 

מציאת מקצוע

החיבור המשמעותי בין שר שלום ג'רבי לבוגרי השירות הלאומי

שר שלום ג'רבי הינו ראש רשות השירות הלאומי אזרחי מאז שנת 2010. במסגרת התפקיד הוא דואג לא רק לחזק את השירות עצמו – כלומר למשוך אליו מתנדבים ומתנדבות רבות ככל האפשר ובמקביל ליצור עבורם מסלולי התנדבות מגוונים שיאפשרו להם להביא לידי ביטוי אמיתי את כישוריהם ויכולותיהם – אלא גם להעצים את הצעירים והצעירות, שהרי זהו דור העתיד של מדינת ישראל, וככל שהם יצליחו למצות טוב יותר את האיכויות הרבות שיש בהם כך תשגשג גם המדינה כולה. בהתאם, מקדיש שר שלום ג'רבי תשומת לב רבה לבוגרי ובוגרות השירות גם לאחר תום השירות, ובמסגרת זאת גם הרצון לסייע להם למצוא את המקצוע המתאים להם ביותר – כשכאמור סדנת אימון אישי היא דרך אפקטיבית מאוד למצוא זאת.

מה כולל אימון אישי בשביל מציאת מקצוע מתאימה?

אימון אישי בשביל מציאת מקצוע מתאימה מבוסס על 3 מרכיבים עיקריים:

  1. חיבור לאני האמיתי – תעסוקה היא לא רק פרנסה אלא גם דרך להגשים את עצמנו, ובהתאם אימון אישי מבטיח לכל צעיר וצעירה קודם כל חיבור טוב יותר למי שהם באמת, כך שיוכלו להגשים את עצמם (כפי שלמשל מבחינת שר שלום ג'רבי התפקיד של ראש רשות השירות הלאומי מהווה הגשמה של הרצון לתרום לחיזוק החברה הישראלית והלכידות בעם).
  2. מיקוד – דווקא בעולם שיש בו מגוון עצום כל כך של אפשרויות תעסוקתיות, במקרים רבים קשה יותר לצעירים ולצעירות למצוא את האפיק האופטימלי עבורם והם מזגזגים בין אופציות שונות, חווים עוגמות נפש וגם מבזבזים יקר (כמו גם משאבים אחרים – למשל לא מעט בוגרי תואר ראשון מגלים בתום הלימודים שבעצם זהו לא המסלול הנכון עבורם). אימון אישי מסייע לצעירים ולצעירות, ובהם בני ובנות השירות הלאומי, להתמקד במה שבאמת נכון עבורם, וזאת באמצעות מציאת תשובות אמיתיות לשאלות המהותיות באמת.
  3. מימוש הזדמנויות – מאחר שלא מספיק למצוא עבודה מתגמלת אלא כדאי גם להתקבל אליה, סדנאות אימון אישי מציידות את הצעירים גם בכלים הנחוצים למימוש ההזדמנויות הנקרות בדרכם.