אימון אישי לחיילים ביחידות מיוחדות

חיילים רבים בישראל משרתים ביחידות מיוחדות ומובחרות, זאת אחרי שעברו מיונים אינטסיביים, מבחני כשירות, מבחנים פיזיים ועוד. בין אותן יחידות ניתן לציין את שייטת 13, יחידת רימון, שלדג, יחידת יהל“ם, יחידת לוטר, יחידת מגל“ן, יחידת דובדבן ויחידת אגוז.

חיילים אלה נמצאים תחת לחץ מתמיד, מתאמנים לאורך רוב שעות היום, ישנים מעט מאוד שעות בלילה ועושים הכל במטרה לעמוד במשימות ובאתגרים לאורך המסלול שהוא מאתגר ולא פשוט בכלל בפני עצמו הן מבחינה מנטלית והן מבחינה פיזית.

בכל היחידות הללו נדרשים מהלוחמים להפגין כישורים ומיומנויות מיוחדת וספציפיים אותם הם רוכשים במהלך הדרך.

להיות חייל ביחידה מיוחדת שכזו זה ממש לאמובן מאליו וזה משהו שדורש אינסוף מאמצים לאורך כל שעות היום. החיילים מתמודדים עם אתגרים רבים, עם מרחק ממושך של תקופות ארוכות מהמשפחה והחברים הקרובים וחייבים פעם אחר פעם להוכיח את עצמם.

בנוסף, החיילים מבצעים לא מעט משימות בעורך האויב מה שמחייב הפגנה של קור רוח, ביטחון עצמי, דיוק ועמידה במשימות וביעדים שמוצבים מראש כמובן. אימון אישי לחיילים ביחידות מיוחדות  בא לעזור לאותם חיילים שחשים קושי מסוים במהלך הדרך אבל לא רק.

מדובר באימון המתבצע מול מאמן מקצועי אשר עבר הכשרה ייחודית ומדויקת לעבוד עם אותם חיילים. הרעיון הוא לחזק את החיילים, לאפשר להם להביא את עצמם לידי ביטוי בתקופות ורגעים קשים שהם חווים ויש רבים כאלה במטרה למנוע ולהפחית את הסיכוי לפגיעות טראומטיות בנפש תוך כדי שהשירות.

האימון עוזר לחיילים בהמון היבטים הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית, בא להעצים אותם, לזהות את הנקודות החלשות ולחזק אותן אצל כל חייל וחייל המשרת ביחידה מיוחדת.