אימון אישי לספורטאים בעיקר כדורגלנים

ספורטאים מקצועיים באופן כללי וכדורגלנים מקצועיים באופן ספיציפי זקוקים לאימון אישי. במאמר הבא נסביר מהו אימון אישי, מדוע כדורגלנים זקוקים לו ואיך זה בדיוק עובד. 

מה זה אימון אישי לספורטאים ואיך זה יכול לעזור מבחינה אישית ומקצועית ?

הרבה אנשים מתבלבלים ובטוחים שמדובר באימון ספורטיבי, אבל זה רק מהמציאות. הרעיון הוא לאפשר לספורטאי או לכדורגלן להביא את עצמו לידי ביטוי בפן האישי.

כדורגלנים הנמצאים בתוך קבוצה ועליהם לעמוד ביעדים מסוימים, להוכיח את עצמם לקבוצה, לאוהדים וגם לעצמם, נמצאים הרבה פעמים תחת לחץ מתמיד.

הם מתמודדים עם הצלחה וכישלון, הם נמצאים באימונים קשים לאורך כל השנה. אימון אישי לכדורגלן בא למעשה לאפשר לספורטאי לגלות את המקום שלו ולהביא את זה לידי ביטוי מול המאמן. מדובר בסיישן של פגישות במהלכן המאמן שואל את הספורטאי שאלות על עצמו. דרך השאלות מגלים את החוזקות אל מול החולשות, מבינים את המקומות הקשים לספורטאי להתמודדות וככה בעצם באמצעות תרגילים מסוגים שונים מאפשרים לספורטאי להתחזק ולהתמודד בצורה טובה יותר עם כל אותם חסמים או קשיים.

בנוסף, הרבה פעמים יש ספורטאים שזקוקים להכוונה מבחינה אישית, כלומר איך להתנהל נכון מול המשפחה בתהליך של בניית קריירה תובענית כל כך, על מה חשוב להקפיד בשמירה על תזונה נכונה ומאוזנת, איך לנהל נכון את לוח הזמנים ועוד כל מיני כלים פרקטיים שיכולים לעזור להם במהלך הדרך.

אימון אישי הוא ממש לא טיפול פסיכולוגי, אלא אימון המותאם לספורטאי, לצרכים שלו ובא לסייע לו במהלך הקריירה בכל מיני היבטים.